You can also receive Free Email Updates:

19 Şubat 2013 Salı

ŞEKER HAMURU ÇILGINLIGI AKLIMI ALDI

Merhabalar dostlar....
Garip bir haftaya başladık gidiyoruz bakalım bu haftanın sonunda neler olcak çok merak ediyorum açıkcası.
kişiye özel ev tekstili tasarımlarıma son hız devam ederken bir an bir duraklama yaşadım   ...

 Aklıma yeni bir girişim fikri geldi bir lamba yandı :) bu aralar pek popüler olan benimde hayli merak ettigim ve ilgi duydugum şeker hamuru dünyasına adım atmak üzereyim. o kadar çok planım , o kadar çok hayalim var ki anlat anlat bitmez . hatta bu gece sabaha kadar kurabiye yaptım süsledim ruyamda :) acayip yorgunum anlayacagınız :)

Bakalım bu işin sonu nereye gidecek hayalde mi kalacak ,gerçekleşip büyüyecek mi ..günlük özle kurslar varmış oralara gitmeyi düşünüyorum. siparişle iş yapmam da faydası olacaktır eminim....
çok merak ediyorum ilerleyen günleri .gelişmeleri yazarım ara ara :) 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder